Sussie´s Saga -

Tack?

Jaa.. Jag var ut idag. Förutom det jag tänker nämna alldeles strax så hade jag vääldit trevligt! drack bara 3 öl så för min del var det lungt. Värre var det för Bedoire och anna-maria. Dessa två jobbar jag med.. dom går aldrig ut och festar.. men idag då jävlar. OCh trevligt hade vi det.

Dessvärre var.. att jag överhörde 2 av mina vänner prata om en resa dom ska göra i höst med 2 andra av mina vänner.
Dessa fyra umgås jag endast med. Dom ska alltså resa till amsterdam som det lät på dom.
Och jag är inte bjuden, inte tillfrågad eller ens urstäktad för att jag inte får följa med.
Tack.
Tack så otroligt mkt.
Inga ord kan beskriva hur det känns. Helt enkelt.


I övrigt var bussresan hem kaotisk. två utvecklingsstöra fulla människor kom, spottade mig i ögat och pajjad en bruds hörlurar mm.. tur var så var david där och jobbade faktiskt.. så han ringde snuten och fixade så bussen höll kvar människorna.. Karln åkte in i häktet inatt. tack för det, hade inte velat åka buss med honom iaf!

Aja.. efter en lyckad/inte lyckad kväll så ska jag nu krypa ned i sängen eftersom jag måste upp 7 imorgon..


Sad goodbyes.

(det behöver väll inte ens tilläggas att älskade fru är i mina tankar konstant.....)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0