Sussie´s Saga -

Blöööööh..

Kom hem från jobbet, gjorde kaffe, mamma å pappa cvar förbi, pappa satte upp mitt bord.
Sen sorterade jag mina och davids kläder, hängde upp och la in i garderoberna. städade undan lite och bar ut bråte i förrådet.. fixade med handdukar och lakan mm..
Nu är jag skapligt slut..

Orkar inte göra mat å hungrar ihjäl mig. Drygt..
Får skita i maten helt enkelt.

Ska glo på en film ikväll å dö i soffan, "one true thing" som går på trean, har ingen aning om den är bra..

Imorgon är jag ledig så då blir det dona i lägenheten, sen ska ja å sandra laga en jävla massa matlådor så vi slutar slösa pengarna på att äta ute. Det är dyrt att leva som vi gör!

Slänger upp lite bilder på klädkammaren, nu saknas bara min sminkhörna och den eventuella rosa metallic färgen på väggarna, beställde färgprover men dom har fortf inte kommit.. har inte fått post på flera dar när jag tänker på det. Hoppas det kommer snart!



Kommentarer
Postat av: Linnea

jag kom på sen sist vi pratade om metallicfärgerna att de där målade bockarna som stått på stan jag tror att basfärgen på coloramas som stod vid indiska med massa fägpluttar på den var metallicrosa :) Jag har övertalat raymon att få måla herrbetjänt i guldmetallic till sovrummet så jag ska dit efter jul tänkte jag (alt. efter nyår)och handla ;P

2008-12-10 @ 13:54:01
URL: http://linneasepilog.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0