Sussie´s Saga -

Das bot

Så var årts das bot kryssning över! och vilken resa! så jävla roligt :) Massa härligt folk och roliga kreationer..

Hökdpunkterna var VNVnation (världens roligaste sångare ever tror jag) och självklart INFECTED MUSHROOM. var så otroligt roligt att se infected eftersom jag lyssnade mkt på dom när jag var yngre..
Annars så smälter man inte riktigt in med synthare då det inte är min smak egentligen.. ingenting jag spelar när jag är hemma men det är absolut inget fel på det!

Har nog några roliga bilder på folk men jag orkar inte ladda ur min kamera.. Soile hade också kamera, ska bli kul att se dom bilderna.. :)

aja. Tack för en underbar kryssning iaf! nu mår jag som om en ångvält kört över mig och ska krypa ned i sängen, imorgon är det jobb 9-18.30 sen ut å fira Inga som fyller år!

Hörs imorgon kväll då kanske!

Jag, kvällen innan och dagen efter. haha :)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0