Sussie´s Saga -

Jul

Så har julen varit.. :P Och vet ni vad?? JAG HAR FÅTT MIN EFTERLÄNGTADE MOBIIIIIL!!!



HIhihi :) Jag kanske är massa glad.. Fick den av min älskling ;) världens underbaraste kanske! :)
Sen berättade mamma också att uppe hos min morfar som gick bort för 2 veckor sedan finns en söt liten 17tums platttv som hon har tjingat åt mig .. det var najs :)
I övrigt fick jag.. smycken från pilgrim, ett verktygsset.. pappa tyckte jag behövde det så jag skulle sluta ringa honom, haha :) En ny dörrmatta.. 500 kr.. Haha och ja av bror fick jag en mus på en träningscykel som man kopplar till datorn, så ju fortare man skriver på tangentbordet, desto fortare cyklar musen :p har den inkopplad nu.. lite små irriterande måste jag säga :p
alltså, jag fick jättemånga bra-a julklappar.. men telefonen har .överskuggat allt :P trodde aldrig att jag skulle få den precis.. :) me happy! måste bara lära mig den, för det första har jag aldrig haft en samsung för det andra så är det touch på den vilket är väldigt ovant :P men det kommer väll med tiden :)

aja.. ska återgå till tv:n nu.. puss på er!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0