Sussie´s Saga -

Natt

korven är här, ovanligt va? :P

Vi har ätit onyttig mat (jaaa jag bara sitter här å äter å gör inget å bara klagar om mitt liv för allt å alla...)
Vi har kollat på How i met your mother
Vi har kollat på Desperate Housewives
Och nu ser vi på Private Practice. Det är najs

Imorgon är det jobb.. 9.30-18.00.. sen ska jag och bejben ut till Ikea och shoppa.. behöver en gardinstång, och kanske något mer.. hehe. Näe. Bara en gardinstång, men.. ja. Det är ju så svårt att låta bli ibland... :p

sen imorgonkväll blire nog gymmet, är det inte så kallt ute blir det en tur i hemlingby istället. Vi får helt enkelt se. :)

Aja.. Ska fortsätta kolla på Private Practice nu.. Love!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Alltså, Sussie. Alla vet vi att man skriver exakt vad man vill i sin blogg. Men det är ju faktiskt så att det är till allmän beskådning och då måste man ju tåla konstruktiv kritik också. Jag kan inte vara tyst längre för jag antar att jag vet vad det du skrev inom parenteserna handlar om, och det C menade med sin kommentar var ju absolut inget illa. Hon vill dig bara väl ju. Om du inte kan förstå konstruktiv kritik, eller kan ta kritik överhuvudtaget kanske du ska fundera på om du ska blogga alls? Ingen vill ju något annat än att du ska må bra.

2008-12-08 @ 12:55:20
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sluta skylla ditt 'dåliga' liv på att du är, som DU kallar det, tjock, fet och värdelös.

2008-12-08 @ 20:07:26
URL: http://sandert.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0