Sussie´s Saga -

Till något helt annat..

Jag har blivit kär och galen!

En kund kom in på Bingon häromdan och i sin hand hade hon något jag helt föll för.
Nämligen en Samsung TouchWiz. Jag är ju jättekät i Iphone, men eftersom jag har tre så är den tyvärr inget alternativ för mig, och den stödjer inte MMS som jag använder mig otroligt mycket av..
Så mina kära vänner, här är min nya förälskelse





Min kund lät mig pilla lite på den och den var ju bara så häftig. Ingen som har 3.000 i bakfickan? Nu är jag lite ledsen att alla mina sparpengar är slut! Men jag har ju en snygg soffa hemma iaf... ;) Aja. Morsan vill ut å röka så jag lär väll göra henne sällskap.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooooh den vill jag också ha!



Söt blogg du har förresten! Har du gjort headern själv? Snygg i alla fall!!!

Här kommer jag fortsätta titta in!!

2008-12-01 @ 23:54:24



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0