Sussie´s Saga -

Varm mjölk

Jepp.. jag provar det gamla knepet - varm mjölk..

var ned på stan vid 1, rusa runt och fixa julklappar, käka med morsan
börja jobba 16.15-00.30. Tok mkt folk, roligt och stressigt. Hade varit intressant att haft stegräknaren på mig!
kom hem vid 00.40.. slå in julklappar och städa undan lite. segprata med korven på msn..
kl 2, hopp ned i säng

summa av kardemumma, jag borde vara toktrött. men näeeee. vem är pigg som en lärka? jo jag. Jag avskyr mina sömnproblem.. Vem kan vara pigg efter en dag som denna?
Aja.. 06.45 ringer mitt larm, upp å duscha och hoppa på 07.30 bussen ned på stan för å jobba 08.00-18.30
Låter väll skojj?..

nu ska jag dricka min varma mjölk och hoppas på bättre tider..

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jätte drygt när man jobbat sent och fortf. är uppe i varv när man kommer hem och man vill inget annat än att sova! Ljummen mjölk och en banan brukar funka! Det har faktiskt funkat för mig när jag har haft svårt att sova, och att man låter bli nikotin så klart ; )

2008-12-20 @ 13:21:52
Postat av: suss

Brilen är det du som kommenterar?



Iaf.. Nikotion gör mig faktiskt inget. Kan röka en cigg å sen direkt hoppa i säng om jag har en bra dag å somnar på en gång :)

2008-12-20 @ 18:58:20
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jaaa, det står väl Jasmine? Kanske inte syns = )

Jasså, jag kan Inte röka, dricka kaffe eller snusa innan läggdags, blir tokpigg då.

2008-12-21 @ 00:47:52
Postat av: suss

hehe jo det står jasmine, men ja tror inte du är den enda i sverige som heter så ;)

Kaffe kan jag också dricka 1min innan ja ska sova.. kanske är nå fel på mig ^^

2008-12-21 @ 12:34:57
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Naturligtvis inte, men trodde att du kunde räkna ut det ändå ;P

Jasså! Nä, det är väl så för vissa bara antar jag :D

2008-12-23 @ 00:20:40



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0