Sussie´s Saga -

X-MAS

jaojao.. God jul å sånt på er..

vaknade för en timme sedan kanske.. varit ut med hundarna på en liten morgonpromenad och snart blire julfrukost här med mamma, pappa brorsan och mammas kompisar majsan och esbjörn och deras son.. så vi blir ett par.

sen är det dö-tid tills david slutar jobba (kl 4) då blire julmat å sen paketöppning..
sen drar jag å david till davids mamma för lite mer julmat (uuurk..)
sen åker jag hem till världens bästa lena för lite julöl som vanligt, vi har gjort det till en tradition att varje år samlas hemma hos lena och dricka lite öl och mysa. vet inte vilka vi blir i år.. Men det blir nog bra :)

mest längtar jag tills alla öppnar mina presenter. Årets jul blev jävligt dyr, och när jag redan överskridit min budget så kom ja ju på att folk måste faktiskt få presenter från saga och signe också! så då fick varje person 100:- mer än vad jag redan handlar för. smart suss. men det är ju så mysigt :)

Gladast iår blir nog david.. Får skriva sedan vad han får ;)

aja. Nu ska jag göra mig iordning lite.. folket borde komma närsomhelst... Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Hey darling :)



Härligt att du fick telefonen du önskat dig babe!

Men jag måste erkänna att jag blidde väldans nyfiken på David's julklapp efter texten; "Gladast iår blir nog david.. Får skriva sedan vad han får ;) "



GOD JUL I EFTERSKOTT ÄLSK!

MISS YOU!! <3

2008-12-28 @ 22:16:50
URL: http://carro11.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0