Sussie´s Saga -

blargh

har precis pratat med hon som nu startat allt detta. Och hon sitter verkligen och säger att jag har sagt det. haha. jag tycker bara det är roligt. Det jag hade sagt var att jag var så trött på att bråka och jag orkar inte hålla på såhär.
det har hon nu fått till att jag sa att jag var så trött på sandra och inte orkade nå mer, plus massa andra jävla lögner. och skitsur var HON.. ehm. Jag fattar nada. verkligen nada..

aja. Ska åka till owe jansson och shoppa lite böcker strax



i övrigt är jag lättad över vem det var. Det är ju defenitivt en människa jag inte kommer ha kontakt med mer, och hade det var den första misstänkta hade jag blivit riktigt ledsen. Men det är jag inte nu ;)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0