Sussie´s Saga -

dont want to be lonley

Jag har blivit förbaaaaskat kär i denna låt:



Och texten.. gud vad jag tokdiggar denna låt. Hörde den för första gången nyligen.. (ja.. jag är seg :P)

ikväll händer inte mkt.. fixat mina saker jag ska göra.. david sover och saga roar sig själv med en boll. Vi har kommit fram till att hon älskar bollar. Hon kan hålla på hur länge som helst :P .

Jaa.. Jag skulle kunna skriva massor av saker här men då avslöjar jag så mkt.. är på väg hela tiden. hehe. Aja. it will all reveal it self soon.

Idag när jag cyklade hem från jobbet så blev jag så jääävla arg.. och jag vet inte varför. Jo.. en liten del. Men näe... det är så svårt att förklara. Jag är så förbannad att hon slänger bort vad iaf jag tycker är en sjuk bra vänskap, och jag är förbannad för att hon inte kan lita på mig.
Inte för att jag är någon ängel, men vem fan är det? jag har förlåtit många vänners många misstag. Och jag har erkännt mina misstag, men vad folk ljuger ihop kan jag inte råför och jag kan inte ta på mig någonting jag inte har gjort! jag kan bara inte!
Jag är bara less på allt som sker. Och det mest störande är att jag väldigt gärna vill fira lena, men jag åker inte med. Och det är helt upp till mig det vet jag. Jag är välkommen om jag vill. Men jag vill att lena ska ha det så kul som bara möjligt och det finns en chans att det inte alls blir skojj om jag är med. jag hade ju nästan täntk att skippa 50års festen, å guuuud vad glad jag är att jag inte gjorde det! aja.. nu babblar jag iväg här.
Det jag tänkte komma fram till är att jag ger upp nu.  jag orkar inte gå omkring och känna och må så här hela jävla tiden. Det är fruktansvärt ledsamt. så. poff å hej. jag är inte less på människan i frågan. För hon ahr inte gjort något fel. Jag är bara less på situationen och undra varje dag om det ska ske någonting.
Så. Jag skiter it!

Nu ska jag se på sg1. jepp. adjö.

Kommentarer
Postat av: carro

inte heller hört tidigare.. men jag håller med om att den var rskigt fin.

hoppas du vet att det bara är att slå en pling om/när du behöver prata!

älskar och saknar dig massvis... :/



<3

2008-07-18 @ 12:19:21
URL: http://carro11.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0