Sussie´s Saga -

häpp

Jaa. det var ingen klippning idag.. som tur nog slog det mig innan jag han sätta mig på bussen. imorgon kl 1 blir det iaf.


till något helt annat. ett minne har plågat mig ganska mycket dom senaste dagarna.

Jag var väll.. 13 tror jag. Hade inte så många vänner och väldigt mobbad på skolan. hängde med dom "populära kidsen" tills det inte gick för dom att vara vän med sådan som jag längre..

en dag fick jag ett samtal, skulle bli bjuden på bio med 3 andra tjejjer.. "inne-pinnar". Tjoho tänkte jag. hela dagen var jag så glad!
Så jag tog mig ned till stan, köpte biljett å skulle möta dom på övervåningen. Och där stod dom och frågade vad jag gjorde där och frågade om jag verkligen trodde att dom ville gå på bio med mig.

Undra vad en sådan händelse har med formningen av min person att göra? vore intressant att se, ändra lite på det förflutna och se vad för slags människa man hade blivit..

aja. Ner i sängen igen å läsa..

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0