Sussie´s Saga -

Hemma igen

ja fyfan! Har varit hemma ett tag iof men jag har latat mig och duschat.
Var iväg å träna med J igen.. axlar å mage idag. Imorgon (om jag orkar mig iväg) blir det nog ben tror jag!
förövrigt åker jag till Möklinta imorgonbitti med lilla saga för å ställa henne på en inofficiell utställning.. Bra träning. Hoppas på rosett! snälla snälla snälla!
Vill ni veta hur jag tränat kan ni läsa Jessicas blogg.. gör typ som hon fast lättare viktare å fler .. uhm.. rörelser? alltså, hon kör 3 reps * 12ggr och jag gör 3 reps *20. Jag vet alldeles för lite om träning för att skriva själv. hehe :p
Är jag själv sitter jag därimot på maskinerna.. kan så sagt inte så mkt om fria vikter.

Och jag har en överraskning till en vän. och jag längtar som bara den för å visa den. hehe. Aja :p mer om det om 2v.

Ang radhus.. jag vill, jag vill inte, jag vill, jag vill inte, jag vill, jag vill inte. Ja. and so on


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var i bomhus ligger radhuset??

2008-07-08 @ 22:37:40
Postat av: Suss

hm.. vem är du? :P Smaragdvägen ligger det på iaf, kan ju inte svara någon annanstans så jag får svara här eftersom du är anonym. :p

2008-07-08 @ 22:55:02
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du kör 3 set x 20 reps :)

Jag kör 3 set x 12 reps :)

2008-07-09 @ 06:35:29
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sandra är jag som va nyfiken=)

2008-07-09 @ 07:51:22



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0