Sussie´s Saga -

Jävla Jessica!

är en tanke jag tänker ofta i mitt liv. För nu har hon övertygat mej att gå till gymmet. Men då ska jag fanimej käka choklad ikväll. SÅDESÅ!
vi ska tydligen köra cardiopass också. KUL? NEJ!
Detta tycker jessica att vi ska göra idag:
Kardio (förbränning/motion) 40 min. Sen 5 set benböj, 5 set marklyft, 5 set bänk och 5 set axelpress
Så kör vi setten i 12,8,6,4,2 rep

Därimot efter lite diskution kom vi (läs jag) fram till att 40 min kardio orkar inte jag! så jag ska bara köra på tills jag stupar.. och det är nog mkt kortare tid än 40 min det. hehe.

jobbat idag. var inte spännade. stelt och tråkigt. Och förjävligt och blää.
imorgon är lenas 50 års fest därimot! pepp pepp! inte lika kul att morsan å farsan kommer dit också.. hehe.

Jaa. här ska ni få se vilken mördarhund jag äger!!



Nu ska jag gå å möta den där jävla jessica. hehe ;)

Kommentarer
Postat av: den där jävla Jessica

Muhahahahaha!

KEBAB!

2008-07-11 @ 20:30:00
URL: http://sandert.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0