Sussie´s Saga -

jävla kuk skit!!

nu har jag fått reda på vem som snackat skit. Det var inte den jag trodde och jag är så ledsen för att jag misstänkte den personen..
nu är jag tokledsen för det jag tänkte om den personen.. verkligen.. :( :(.. Men.. ja. jag kan inte förklara varför jag tänkte så.. Jag är väldigt ledsen iaf..

och för det andra och det värsta så har jag pratat med personen som allt handlar om.. och jag måste ta en paus för jag gråter så jag inte ser vad jag skriver..

och stackars lilla saga fattar inte vad som pågår. hon vill bara vara nära och piper och är helt hjälplös och slickar upp mina tårar..

iaf.. vi är inte vänner mer.. eller hur man ska se på saken.. och det suger skit. Jag förlorar en skitbra vän pga någonting jag inte har gjort. Hur kul är det på en skala?

Jag kan inte sluta gråta. Som hon sa.. var inte ledsen vem vet vad som händer?
Men vem fan bryr sig om vad som händet? JAG vill inte att någon går omkring och tror någonting om mig som inte är sant! Även om vi skulle sluta upp med att vara lika bra vänner som förut så kommer ju alltid detta finnas kvar. Finnas kvar som någonting jag skulle ha sagt.

MEN JAG HAR JU FÖR FAN INTE SAGT NÅGOT!!!!

näe. Fyfan. fyyyyjäääävla fan.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0