Sussie´s Saga -

Lördag

indeed it is! Och jag var ju laaagom trött imorrse. Som en litrn zombie som vandrade omkring i lägenheten.. men nu har jag duchat och kännet mig lite piggare iaf..
Ska hoppa på gamla trofasta bettan strax och ta mig iväg till jobbet. hehe, jobbar ju ett riktigt skön pass idag.. 09.30 - 13.00, går av tidigare för jag ska hem till Lena å göra henne vacker inför ikväll..

Nämligen lenas 50års fest!!!

Det är ju ganska ballt att man hänger med 50 åringar ändå.. men hon känns inte som 50 å vi har ju alltid kul på våra bilagan kvällar :) Vänskap har inge ålder.

Förörvrigt har jag nog inte så mkt mer att säga... JO! om man tränar både triceps och biceps samma dag å dagen efter ställer sig och borstar tänder får man jävligt ont. :p
Idag har jag mest träningsvärk i benen.. jävla benböj. Nu ska ja hoppa på betti!


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0