Sussie´s Saga -

Men fyfan!

Jag blir så sjukt jääävla less på människor ibland! Fick precis reda på att jag tydligen skulle suttit på jobbet och sagt att jag inte orkar med en viss människa, och att hon nu skulle betee sig falsk och tydligen mm. Och varför skulle jag då göra det när jag inte tycker något av dom påstådda sakerna?? och för det andra har jag inte yppat ett ord till någon på jobbet om att vi är ovänner just nu, dom har inte med saken att göra.

jag har mina goda misstankar om vem också för det är intre precis första gången jag får höra att jag sagt både det ena och det andra. JAG BLIR SÅ JÄVLA LESS! vadfan får man ut av å hitta på såna här saker? jag fattar verkligen inte. Eller du kanske är avundsjuk på att jag är kompis med henne? jag fattar ingenting!
Men detta får fan vara den sista gången iaf. Ska ta upp det med henne vid lämpligt tillfälle..

Har varit runt på visningar nu på lägenheter.. hittade inget spec denna gång heller.
nu ska jag sätta mig i soffan och vara sur!



Lite positivt i allt negativt: Mina skor kom idag och alla satt skitbra. Favoriten blev dom svarta med bling bling i fram på, otroligt sköna faktiskt.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0