Sussie´s Saga -

otillräcklig

Ja. jag känner mig förbannat otillräcklig.
Lilla älskade lina ligger i gbg å allt går fa fel hela tiden.. feber mm. och här är jag och kan ingenting göra. sen får man inte svar på sms och grejjer och vill inte störa och sen får man dåligt samvete för att man inte stör.
Jag vill göra någonting för att underlätta på saker och ting men ibland känns det som om man inte kan göra någonting!
allt är så jävla frustrerande! jag vill bara att hon ska vara lycklig..

i övrigt skulle jag sovit för lääääääänge sen.. jag ska upp 7.
Nu ska jag röka å säkert vara vaken en timme till.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du att gratis är bäst? då är min blogg något för dig :) där hittar du en massa gratis erbjudande + en och annan tävling! http://gratisfree.blogg.se

2008-07-30 @ 02:45:54



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0