Sussie´s Saga -

Jobb-Söndag

jaa.. idag har jag inte gjort någonting annat förutom att jobbat, och jobbat hårt har jag också gjort. Fick ihop hela 23000:- i försäljning och 13.000:- i utdelning.. inte konstigt att man är trött i benen precis..

det måste suga SKIT att vara thailändska på bingon iaf.. dom är hatade av alla, alla suckar när fom vinner, alla tror att dom horar mm.. det enda problemet jag har med dom är att dom snackar högt. annars är dom världens gulligaste tjejer.
men en satt å va skittjurig i rökrummet idag.. så jag gick in och frågade vad som hänt?
"- en av spelarna har spridit ut ett ryckte om att jag knullat med honom mot betalning, och nu har min pojkvän hört det ryktet också"
ja vad säger man? det är fan inte kul att vara dom iaf..

bejbi gör lite kvällsmat åt mig nu. Han är bra söt

Planen för imorgon var att hälsa på Inga på äldreboendet, sedan sno iväg sandra någonstans å sola.. men det ska ju bli prupp väder..
Och vi vill verkligen hitta på något imorgon då vi båda är lediga.. Någon som har tips på någonting som inte kostar?
(vi är panka :P)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0