Sussie´s Saga -

Jobbelijobb

jaaa gott folk. Då sitter man å väntar på att få åka till jobbet då..
egentligen så ska jag sluta vara lat (åka buss till jobbet) idag och cykla. Men inte fan tänker jag ta min premiär cykeltur till jobbet när det regnar (ursäkta min språk) Så det så! man får vara lat när det regnar, har jag bestämt! iaf idag.
Inte har jag någon sommarjacka än hellet så jag kommer ju frysaihjäl om jag cyklar.

Jag hittade en jättecool 3:a på öster.. tyvärr var hyran typ på.. 7500:-.. liiiiite över våran budget kanske. 5.500:- är väll vad vi max hat tänkt oss..

aja. Pussis

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. =)

2008-06-10 @ 08:47:28
URL: http://artondejuni.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0