Sussie´s Saga -

SKITMÅNDAG!!!!!

Skitdag. skitliv. Skitpitthelvete säger jag bara..
gick upp runt 10.. david kom hem 12. käkade lite food. spanade in på gavlegårdarna för att titta å lyan, och då har dom jävlarna som låg etta på radhuset tackat ja. På visningen så hade dom tyckt att det var för dyrt.. så jag har varit ganska säker på att vi skulle få det.
Åkte ned på stan för att fika med J. hon dyker inte upp.. ringer till david och ber honom komma ned, och söten som alltid ställer upp kom. Vi satt oss på brända och fikade i några timmar..
se iväg till jobbet å spanar in mitt sommarschema. Bingon älskar verkligen mig.
Jag blev lovad ett vick på 9 veckor. Jag fick 7.
En av dom ny-anställda får 8v.

5 års jävla slit, alla helger förstörda jämnt, aldrig hel ledig en helg om jag vill ha råd att försröja mig själv. Och det blir fan bara sämre och sämre på den här jävla skiten.

Skitdag säger jag bara. Vill lägga mig ned och grina över mitt radhus nu.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0