Sussie´s Saga -

Utmaning

Jävla jessica å utmana mig... :P aja.. Here it comes:

För 5 år sedan gick jag i 1ring på gymnasiet, lärade känna carro-Jessica-Sanna gänget och hängde runt med dom och drack öl hela loven och helger på min balkong. :P och självklart jessicas stora etta ;) började även jobba på bingon då

För 3 år sedan tog jag studenten (wohooo) och började jobba ännu mera på bingon, vilket jag fortfarande gör.. sicken tönt! kan inte komma på nå revulotionerade stort som hände då..

För 3 månader sedan Köpte jag och david min underbara saga som förändrat hela mitt liv. Hon är verkligen mitt allt (förutom david då :P)

Om ett år har jag och älsk förhoppningsvis flyttat till ett radhus och jag pluggar småkurser på högskolan och fortsätter jobba på min bingo :)

Jag blev utmanad av Jessica och utmanar i min tur:

.... jessica hade ju typ utmanat alla jag vet läser min blogg och har en egen blogg.. så. Sno den om ni vill, skit it om ni vill! :)

Anta utmaningen nu!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0