Sussie´s Saga -

HahD

Dök upp ett litet minne ifrån lördags som jag försöker förtränga för denna människa var så sjukt pinsam. Hon hoppade på mig om min hund, frågade hur fan jag kunde gå till jobbet och hur fan jag kunde vara ute och roa mig och om hunden kunde kissa utan att jag gallskrek på den och sa att hunden mådde så dåligt och blabla (denna människa har aldrig träffat min hund) Försökte informera henne om att jag och min pojkvän köpte hunden tillsammans så därför kan jag jobba, han är hemma med henne. hon kissar så bra själv så, går utav bara naturen och att hunden förmodligen mår bättre än vad hon gör. Aja, jag å persan å cila fick oss ett riktigt gott skratt iallafall :D :D

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0