Sussie´s Saga -

Händelserik dag

tjohej! Idag har man hunnit med grejjer. Var ju som sagt på psykologimässan med Jonna. väldans trevligt, stoppade på mig 1000 brochyrer tror jag nog.. :P Ska ta mig tid någon dag att läsa igenom dom.
Jag och jonna tog oss ner på stan och kikade lite på Seafun. Väldigt najs.. Blev väldigt shoppningsugen men hooden jag ville ha fanns bara i Small och jag hade gärna viljat haft Medium iaf.. så 900:- vill jag inte lägga ut på någonting som inte riktigt passar..
tog mig senare hem till Mor&Far och snackade lite skit med farsan (han har varit i LasVegas den jäveln)
Sen åkte jag och saga till utställningträningen.. gick mkt mkt bättre dennagång. Sen fick Ebba å Saga leka av sig lite. tog mig hem gjorde mat (baconlindad haoullomi ost, bästa med LCHF så jävla god mat) och såg på lite serier med älsket mitt
Båda mina pluttar har somnat i soffan så jag ska väcka dom nu och ta med dom in i sovrumet ^^ Godnatt på er!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0