Sussie´s Saga -

Lugn hemmakväll

nyss hemkommen. Kvällen gick till på detta vis:
Tog mig hem till davids mamma för lite grillning, hela kvarteret var med men det var ju också trevligt. Saknade min david dock :/ sen tog jag mig hem till min egna mamma där hon å pappa å lena F (gemensam arbetskamrat som jag och mamma har, hon jobbar nämligen extra på bingon lilla lena) och grillade dom med.. satt och snackade lite skit om bingon och hur jobbig jag var som tonåring. haha. :p
sen kom magnus (davids vän) och skjutsade mig i deras fina cabrioleeee.. jag vill också ha en!

Nu sitter jag hemma å ska ha en lung innekväll med älskade Saga. det är cruising ikväll så alla jag känner i princip är där.. å ja vill inte direkt åka ned med saga runt alla bilar som burnar och folk som är fulla. enda nackdelen med hund, men det är så vääärt det!

Nu ska jag leta på någon bra film att se!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0