Sussie´s Saga -

Tjööööta dååå

JAG VILL FLYTTA TILL RADHUSET
Det är ungefär allt jag kan tänka på, varenda sekund av varenda dag. David är nog less på mig. Jag är less på mig . Men det suuuuger i magen. Och jag börjar fan grina om vi inte får radhuset alternativt att david inte vill. så gärna vill jag flytta!

Idag har jag inte gjort mycket. varit på visningen sen var detr bara sega
Sen ner å jobba 16.15-00.30. Inte ett dugg spännande. Typ 10 pers i lokalen. Då kan man hitta på mycket tok.

Jag fick inte sparken iaf, det handlade om någon helt annat, han sa inte ett ord om vårat "bråk" ens. Så.. im cool.

Näe.. Nu ska jag nog lägga mig och läsa tror jag.

Kommentarer
Postat av: Carolina

länka till sidan med radhset då?? nyfiken som f*n på att se planlösning juuu.. puss!

2008-06-01 @ 20:04:56
URL: http://carro11.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0