Sussie´s Saga -

aj min rygg!!

Huuuujedameeeej! Påminn mej om att jag ALDRIG mer ska flytta!
Det hade iof varit mkt mkt enklare om det bara hade varit mina saker, men nu ska två personers ägodelar in i en å samma lägenhet. Och vi har ett minikrig hemma.
Vi har en klädkammare, den är rätt söt och fylld av mina kläder och mina skor... ( ;) ) jag funderar på att måla om i någon läcker färg kanske..
Men nu tycker david minsann att han ska få ha sina skjortor hängande.. det tycker jag inte riktigt om .. näe du! så.. det är vårat bekymmer just nu..
Plus att vi kan inte skruva ned mitt databord, och pappa är halvlbind tills hans nya glasögon kommer.
Och eftersom jag inte vet vart databordet ska stå så vet jag inte vart vi ska ha garderoberna, så jag kan inte packa upp kläder som inte ska hänga i min söta klädkammare.

Suck.. dagens i-landsproblem!

postivt är att vi har fått lite gjort idag å mamma har diskat allt som blivit äckligt under flytten med trycksvärta från tidningar mm..

slänger med två bilder, ska försöka ta bättre imorgon.. men min mobilkamera är ju så dålig!!
aja.. Puss på er!!


Mitt underbara underbara radhuuus!


Mitt vardagsrum!
En del av den nya soffan
Lite juldekorationer har också kommit upp


Mer får ni inte se för det ser ju som en orkan dragit in.. :P

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0