Sussie´s Saga -

Alltså..

När man jobbar den här veckan jag har nu är det inte så mycket att säga.

Jag går upp, tar mig till jobbet, sitter å trööökar alldeles ensam. Ibland kommer någon snäll person in och håller mig sällskap. Clark hämtar mig kl 8 och skjutsar hem mig och börnar lite. Kommer hem, glor på tv och till sist går jag och lägger mig. Man blir psykisk utmattad av att vara på GIF-hallen. Att absolut inte göra någonting i 8 timmar är jobbigare än vad man kan tro.

aja. Ska snurra ihop en kall räkpaj snart, korven kommer hit ikväll och förgyller min vardag, käkar paj och glor på Saw 5. den har hisstas och dissats.. vi får se slutresultatet! 4 dagar kvar av min 16dagarsvecka :p

Imorgon är det fixat naglarna kl halv nio, träna från 10-12.30 sen jobba 12.30-20.30. Är ni inte avundsjuka så säg?
... snaaark..


Kommentarer
Postat av: Lina

hörreduru du uppdaterar för sällan nu va!

2008-11-19 @ 21:11:44



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0