Sussie´s Saga -

Flyttångeeeeest..

Kan jag lova! huujedamej. Idag har vi packat ned halva köket, 3 lådor blev det. David VÄGRAR som vanligt att slänga saker och jag la mig i soffan ni 30 min å var sur.
Det är så fruktansvärt jobbigt att tjata, det tar som fan på krafterna. Jag vill inte tjata men annars blir faktiskt ingenting gjort..

Men på måndag kommer det synas en klar förbättring här i lägenheten.. Röda korset komme roch hämtar MASSOR.
2 st stora hyllor, 2 kartonger med porslin mm, 3(?) sopsäckar med kläder. Kommer bli lite lättare att andas då..

Ikväll har jag inga planer alls. Detta är min sista lediga dag på ett tag. Från och med imorgon kommer jag jobba som en galning på bingon, börjar med härliga 16 dagar i rad, kanske 17. sen får vi se vart det bär av!
måste hinna med flytten också någonstans därimellan!



Flyttkaos


Puss på er, älskar er!



PSSSSST kolla in detta då!!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0