Sussie´s Saga -

Gääääsp...

Åh fyyyyy vad trött jag är! orkar knappt hålla ögonen öppna och huvudet bara bullrar..

Träning imorrse, gick ganska bra. Hann inte få så mkt gjort dock då jag lärade gå å duscha vid 8.. han med axlar, lår och mage iaf.. Får ta rygg, vader och armar imorgon. Dock inte så mkt armar då det tar sån tid och jag börjar ju halv nio så..

Jag är pank, luspank.. Jag har inte ätit sen typ 1 så egentligen borde jag göra mat nu, men jag orkar fan inte. Och jag behöver matlåda till imorgon..


-------------------------------

Sandra ringde å peppade mig lite så nu lagas det lite mat här. Hade färdiga pastapåsar så det går ju fort. Ska nog käka lite sen lägga mig i sängen å glo på tv, somnar ja så somnar ja..

Ska upp å gymma imorgon.. behöver inte gå upp kl 6 som imorrse utan det räcker med halv sju eftersom gymmet öppnar halv åtta.. blir inte å mkt träning dock, tänkte ta bara kondition... om jag orkar haha :P

jaja. Ska fortsätta laga min mat nu.. Får se om jag skriver nå mer ikväll ;P

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0