Sussie´s Saga -

Hemma..

Sådärja, då var 7 dagar av 16 arbetsdagar på raken avklarade.. jag känner mig lite mör måste jag säga...
Kan också bero på att ja sov typ 2h inatt och 4h igår.. skulle behöva sova en hel dag tror jag!

Sitter å tar det lungt just nu, har inte energi till något. Ska röjja undan lite här sen när david kommer hem..2 veckor till flytt! Pirr pirr.. ;)

Har ju köpt värmespolar från babyliss.. Och jag får inte till det!.. jag har jättesvårt för att göra lockar med locktång så jag kanske får inse att mitt hår itne går att locka.. Händer lixom ingenting..
aja.. ska öva några gånger iaf. Tur att man har yuotube med en massa bra tips :P


Nu ska jag nog lägga mig i soffan ett tag..



Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0