Sussie´s Saga -

Internet-lös

pga av en brand här i a-hill så har vi varit utan internet ett par dagar. Ganska skönt för vi har fått mkt gjort här hemma :P
Sandra har också bott här i ett par dagar och underhållt mig och glott på film.. fast hon har ju varit i ganska risigt skick men det duger ändå ;)

Igår var vi ut på våran obligatoriska onsdagsfylla.. som inte är så obliatorisk längre då vi försöker dra ner på vårat drickande. Men det var vädigt trevligt iaf! blev en hel del öl på Jackpot med två bingokunder, Korven jenny och matthias. Sen vidare till bilagan men jag slutade dricka för det blev nog lite för mkt.. :P dansa och härjade runt iaf. Trevligt trevligt..

Blir ingen träning alls denna vecka då jag har jobbat mkt och måste verkligen packa här hemma... Men nästa vecka sätter vi igång igen. efter flytten är klar dvs.. :P

Har börjat köra på roddmaskinen nu också.. hittade ett program jag trodde skulle vara skönt och bra och jag skulle klara av det:

5 min i lugn takt
500m snabbaste du kan
300m medeltempo
200m lugnt
500m snabbaste du kan
5 min utan last och jättelungt.

lät inte så tokigt.. har kört det ett par ggr iaf och FYFAN säger jag bara :P Klarar fortf inte av det utan att ta en liten paus. och det är inte kul att göra när det är fullt på gymmet.. vilket det kommer bli 1 jan.. alltid samma hysteri..


aja. Vet inte hur många som såg det där igår.. Glöm det iaf..

Har precis varit på en prommis med dogsen som inte var uppskattat då det är töööö väder ut.. så nu ska vi bädda ned oss en stund sen ska jag sätta igång å packa lite mer.. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeeey your back!

2008-11-27 @ 15:31:15



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0