Sussie´s Saga -

Måndag

jaa.. så var man hemma igen.
min vän maria jobbar ju som hudvårdskonsulent för märket mary kay.. följde med henne ikväll på ett av deras möten. var lie intressant att höra hur dom jobbat och så och hur dom peppar varandra..
sen fick jag även prova på lite smink ifrån mary kay plus att jag vann en utlottning och fick mig ett läppglans, vet var riktigt roligt för mary kay är ju inte direkt billigt skit :p

Så är det någon som vill ha en gratis hudvårdskonsultation så är det bara att säga till. maria tycker det är jättekul :) Hoppas det kommer gå bra för henne nu..

jag har ju köpt mig ett litet hudvårdset ifrån may kay och jag tror det funkar bra. har för tillfället mer finnar och porer än vad jag någonsin haft och dom säger att det beror på att produkterna verkar på djuper och "trycker ut" skit.. hade blivit samma sak för maria när hon började med detta och hon har verkligen jätte vacker hy nu.. så vi får väll se :)

slänger med lite bilder på presenten, min sminkning och mina naglar jag gjorde tidigare idag :) (ursäkta kvaliten.. min mobilkamera är verkligen DÅLIG)







Kommentarer
Postat av: Linda

åå jag bara älskar din blogg så mycket längtar efter varje nytt inlägg vet inte varför men ja har bara fastnat helt enkelt



toksnygga naglar också önska ja bodde närmare så du kunde lära mig

2008-11-03 @ 22:38:36
Postat av: Carro

Samma här; längtar efter varje nytt inlägg!



Uppdatera oftare ;)

Detta är en order ifrån frugan, OKEJ ELLER!?!!?

P.S I Love You

2008-11-03 @ 23:04:24
URL: http://carro11.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej suss!jag kanske oxo borde skriva något!följer din blogg vardagligen, tycker om den!!!kan du inte fixa bättre bilder på naglarna?väldigt nyfiss!

2008-11-04 @ 00:41:34



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0