Sussie´s Saga -

Göteborg, Here i come!

jeeeej! Idag åker jag till min fru!!!

Det ska bli lovley! och ännu mer skönt att slippa gävle just nu.

Personalfest i lördags, det var suuuupertoktrevligt! Vi fick mat ifrån Don Peppino (mums) lekte lekar, sjöng serenad för våran chef, söp nya mattias under bordet.

Sen sprang vi iväg till bilagan. Och efter stägning gick ju saker å ting på tok. 2st blev misshandlade av sen "bingokund", någon råkade kanske göra något med någon som inte borde ha gjorts. Nu ska väll allt redas upp på något sätt och det känns ganska skönt att jag inte ska vara hemma..

Men det är den minsta delen i detta.. för jag ska träffa min lilla fru! tycker det är lite tråkigt att jag måste åka hem på torsdag.. men jag hade ju jobb på fredag innan jag visste att jag skulle åka ned så det är inte så mkt att göra åt saken helt enkelt,.

tåker går 08.12 så nu ska jag busa med mina busfrön och pussa massor på dom!

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Hej tjockbebis!

Skoj att du åker till Carrhoe:)

Du får pussa henne på pannan från mig om du kan. Hälsa iaf:)

Du är en bra tjej som åker till henne.

Hejja Sussie ;D

2008-10-13 @ 11:36:39
URL: http://tjockbebis.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0