Sussie´s Saga -

Home

Hola bloggen. Har varit på film/taco-kväll hemma hos soile och andreas. trevligt sällskap och god mat och en bra film. men filmgudarna ville verkligen inte att vi skulle se på film. första stängde vi av efter 32 minuter då det fortf inte hade hänt så mkt med handligen.. sen bestämde vi oss för Narnia - Prins Caspian.. och efter 5 försök fick vi det att funka.. efter filbyte så var det samma sak igen.. :P

aja.. Korven har bott här i två dagar.. har varit och shoppat lite med mamma också.. vad får ni se imorgon!

Nu ska vi varva ned lite sen hoppa ned i säng. Är inte avis på soile å andreas som går upp 7 imorgon.. (iaf andreas :P)



GLÖMDE DET BALLASTE
MIN MIN MIN MIAA, MIN ÄLSKADE LILLA MIA LIGGER PÅ BB Å TRYCKER UT EN LITEN SKIT. HUR COOLT ÄR INTE DET DÅ?

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0