Sussie´s Saga -

jävla skit skit skit skit skit skit skit skiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!!!!

Vad ska man göra då? Vad ska man säga då? JAG ÄR SÅ JÄVLA HJÄLPLÖS!
Jag skriver detta inlägg i frustration och ledsamhet.

Hon ligger där, VARJE JÄVLA DAG. Och går igenom sjuk mkt, FÖR MKT! Varför kan jag inte bara få ta hennes jävla plats? Varför kan vi inte få allt att funka? Varför måste hon gå igenom allt detta? varför, VARFÖR VARFÖR!?!?

Jag har inga mer ord. Jag lämnar dagen med denna video och denna bild jag gillar av henne.

Nu ska jag hoppa in i duschen..






Kommentarer
Postat av: Carro

:'(



JAG ÄLSKAR DIG!

Du kanske känner dig hjälplös och som att det inte finns någonting du kan göra, men du - precis som alla andra som kommer hit - gör allt! Jag blir så glad och det får mig att stå ut och kämpa på! Så tro inte att du inte gör någonting.

JAG ÄLSKAR DIG! (igen)

2008-10-15 @ 15:00:08
URL: http://carro11.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0