Sussie´s Saga -

Onsdag = Öl

Man vaknar på morgonen.. sträcker på sig.. pillar sig lite i naveln
Sen börjar det krypa i en, en längtan så stark som tar andan ur en.
det kan inte vara någonting annat än onsdag idag! det kliar i öltarmen!





Sitter å väntar på att Klang ska komma hit (jessicas polare) som var lite ölsugen.
Våra planer på förfest gick inte så bra då dom vi tänkte gå hem till skulle kommit hem från turkiet mitt på dagen idag.. men deras plan var försenat så 19.00 var dom på arlanda. Det kan inte vara någon annan än korven jag pratar om. hehe :) aja.. Dom skulle möta upp oss ute iaf..

har TOOOOKstädat nu
alltså.. ni förstår inte hur det såg ut här! (ser ut.........)
det har blivit en stor katastrof, som dom där kärringar på tv som bara samlar på sig saker.
Jag var duktig första året jag bodde här med å plocka och dona men till slut lessnar man bara!
och det gör det inte bättre att davi har världens fulaste tapeter och möbler..

men nu är NÅGOLUNDA fixat.. förutom min och davids hörna med klädresning och alla mina miljoner skor som ajg inte vet vad jag ska göra av.. haha. Försökte sälja några men ingen ville ha dom.
man kan ju inte slänga fina skor??

Aja.. vad långt det blev..

Kom nu klang jag är ölsugen!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0