Sussie´s Saga -

sjukstuga... typ

jag är monster förkyld.. har varit det sen i torsdags.. men ändå har jag jobbat.
Om chefen påstår efter detta att jag inte ställer upp för jobbet ja då jääääääääävlar.
Jag har bytt bort mina skift och suttitpå gif och ugglat och snorat och dött. 38-39 graders feber (vilket är 39-40 för mig för jag rä väldigt lågtempad)
Ska åka till gifen strax.. jobbar 9-18 idag. Imorgon ska jag nog vara hemma ändå.. Har egentligen ett skift på brynäs från 13.30-22.30 men det orkar jag verkligen inte. Dom skulle väll försöka fixa över mig till databingon men jag tror nog att jag behöver vila...
Är sjukt mkt pengar som försvinner pga av det men vad ska man göra?


Förövrigt:
Carolina Ryman är så jääääääääääääääääävla underbar. Det visste ni inte va? :p Pratade i 1,5h häromdan om precis ingenting precis som förritiden. Och söta kära hon orkar seriöst bry sig om mig när hon själv ligger på andra sidan sverige på ett jävla sjukhus och har ett eget helvete att ta hand om. Hur underbar får man inte bli då?

Skulle kunna skriva 45 a4 om henne men nu MÅSTE jag springa till bussen..
Host host.. :(


Kommentarer
Postat av: Carro

ÄLSKADE gullhjärta!

Såklart jag bryr mig, vet att vi glidit ifrån varandra, vilket jag tycker är JÄ..rnspikars skitkasst!

Men du är fortfarande en av mina bästa vänner!





btw, klart jag har "hjärtöverdragen". Måste ju ha egen kudde, hemifrån dvs, annars sover man ju sämre..

Och då sa jag åt mam´s att ta med örngotten med hjärtan på :D

Så egentligen sover jag (med) och har dig nära vareviga natt.. :D

pusspuss älskar & saknar dig! <3 <3

2008-09-06 @ 22:17:35
URL: http://carro11.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0