Sussie´s Saga -

De sju dödssynderna - Lättja

Dagens synd är lättja =  när man undviker fysisk eller psykisk ansträngning eller båda, och det är väll ungefär vad jag har pysslat med idag. spenderade morgonen på altanen och chillade. Sen kom söta jenny förbi. sen gick jag till centrum å köpte käk åt oss. Sen bara deeg.. hehe.
straffet för denna underbara synd var att slängas i en ormgrop.. niiiice..


Idag blev det MAD för hela slanten. Började med att lägga Chilly tillsammans med lite mixing liquid på ögonlocket. i globlinjen tog jag sedan blue jay och suddade uppåt. i ytterkanten på ögat , samt under ögat tog jag pigmentet speed.


Kommer inte på så mycket mer att skriva.. så det får nog vara allt idag. Ska fortsätta synda mig i soffan och sätta på en bra rulle tror jag.. sen en långprommis med hundarna.



Medans jag laddar upp bilderna ser jag att jag missade skriva två saker. Glitteyelinerna är blue från viva la diva, har ingen blå från MUS.. och på vattenlinjen ligger faktiskt min gel eyeliner.. första gången jag provar att göra så och det funkar faktiskt riktigt bra.. det var ett par timmar sedan jag gjorde denna sminkning och min vattenlinje är fortfarande lika svart som på bilden. :)
Och på kunderna ligger faktiskt ett mineralrouge från elemental beauty.. också första gången jag provar och det funkar ju riktigt bra! färgen heter sugar mouse

Kommentarer
Postat av: Karin

Åhh, underbart snyggt! Love it! :D

2009-04-12 @ 20:24:31
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Sminkan

Riktigt isig look! snyggt!

2009-04-12 @ 20:41:39
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0