Sussie´s Saga -

en väldigt försenad synd - frosseri

var ju ut igår.. så jag var inte helt på G när jag vaknade, ännu mindre på G blev jag när sambon säger att om 45 ska vi vara hos hans mamma på påskmiddag, som jag inte hade en blekaste aning om.. så jag degade i soffan.. sprang in å drog på ögonskugga, han bara fota lite så stog sambon å trampa.. så vi åkte iväg :P har jobbat kväll ikväll sen ut på en kall jäve* efter jobbet.. men nu kommer dagens försenade iaf.. ;)

Frosseri - opassande ovana att proppa i sig mer än vad man behöver och straffet för denna synd är att tvingas äta råttor, paddor och ormar. mums så gott.. haha :P

Var verkligen sugen på mineraler idag, men har ingen orange så allt fick bli mus! :P

MUS: explore, mock orange, cheeleader, dark blue, satin.


började med explorer i ögonvrån, följd med vackra mock orange, den absolut finaste oranga färgen jag har i min ägo.. nu har jag inte så många men jag kan tänka mig att den slår många där ute.. i bloglinjen ligger cheerleader, mest koncentrerad på slutet av mitt öga. under ögat ligger dark blue. Som highlighter satin.


På läpparna ligger en mineral ifrån purelux, vid namnet bubblegum. Jag älskar mineraler! äger inte många läppstift alls så det är ett bra komplement! Därimot kan jag ju inte fylla på färgen under dagen för jag vill inte släpa med mig den lilla mineralburken, som man väldigt lätt kan spilla ur.. :P


imorgon ska jag besöka gymmet för första gången på länge.. haha. fy mig.. och fika med en brud jag är kontaktperson åt. Så sminket kommer.. någon gång under dagen.. vi får se. Är iaf helt ledig ifrån jobb så. Morgondagens synd är vrede och färgen är röd! rött är vackert, men jag äger bara en röd skugga så jag kan ju inte göra så mycket olika saker.. aja. Hörs imorgon babes!


Kommentarer
Postat av: Karin

Snyggt..)

2009-04-11 @ 08:42:51
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Emma P

Läcker sminkning!Kul att du kör mineraler till läpparna med, det är jag alltid för lat för...

2009-04-11 @ 10:02:45
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Suss

Karin: Tack :)



EmmaP: Tack ;) det blir ju så snygga färger av mineralerna! :)

2009-04-11 @ 12:08:52
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0