Sussie´s Saga -

Jenny

Ja, som sagt så tillät mig jenny att jag fotade hennes make :)



Alla skuggor är från MUS.


Jag började med lätta sirocco i hennes globlinje. Jenny har en väldigt markerad sådan och gör hennes ögon ganska intressanta att sminka ^^ . Efter den var färdigsotad så lade jag eyedustet Crystal i på inre delen av ögonlocket, och försökte blenda ihop det hela. Ganska svårt tycker jag när jobbar med just crystal. Men hon blev väldigt fin!


Sen tog jag min snedskurna borste och la lite kajal under ögat och på ytterdelen av överdelen. (hah) Sen över med glittereyelinern crystal. och båda vi två var överens om att sminkningen var mycket finare i verkligheten.. sen ägnade jag mig inte så mycket tid åt bilderna, tog bara dessa två. Man ville ju heldre festa lixom :)

nu ska jag packa upp allt smink jag hade med mig.. det blev ju en del :P sen är det nog lite slötid i soffan sen sova! puss påer !

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0