Sussie´s Saga -

my bubble

Igår var jag ledig. Jag får inte jobba mer.. haha :p Det var jobbigt men skönt ändå å vara ledig.. på kvällen kom vi på att vi skulle kidnappa en arbetskompis så jag slängde faktiskt på mig lite smink.
allt är ifrån MUS


började med att lägga matta white på hela rörliga ögonlocket, sedan gjorde jag en ganska skarp linje med kakaow (matt brun)  och suddade den uppåt.. som highlighter gick jag tillbaka in med white. hela iden med sminkningen var att den skulle vara matt.


På vattenlinjen ligger pennan snowflakes, mascaran är mary kay och som eyeliner ligger pennan gold




mitt upp i mitt lilla privata helvete har min hund blivit sjuk, så nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska gå så jag får åka in till vetrinären. Fan vad underbart att allt alltid händer samtidigt.. :/

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ajaj, vem av dom är det som är sjuk, och hur??

Skulle vi ses imorgon en sväng? innan festen?

Hoppas allt löser sej nu, så har vi lite kul imorgon :)



Kram på dej, förresten, du har en grym färg på håret!

2009-04-29 @ 15:25:13
URL: http://jonnahv.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Jag förstår exakt vad du menar med det. Jag menar bara att jag inte ska sitta och skriva som att det är en massa synd om mig när hennes familj och alla ni som kanske är närmare henne nu också mår dåligt i det här, om inte dåligare.

Och du har helt rätt i att bara för att man inte umgås nu men har umgåtts så självklart att man får vara ledsen.

Jag kände mig bara så ego när det inte är det det handlar om.

Du är klok Sussie, that´s why i like you.



Men imorgon ska vi kramas och dricka lite öl, och skratta. För det vill både vi och C.



Pussar!

2009-04-29 @ 18:35:06
URL: http://tjockbebis.blogg.se/
Postat av: Emma P

Jättefint smink, kul teknik du har använt tycker jag! Och hoppas att allt blir bra med vovven! Det är fan hemskt när ens djur är sjuka...

2009-04-30 @ 14:26:15
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Emma P

Äsch, jag tyckte väl att jag hade läst att hon blev bra men hittade det inte i texten, såg dte ovanför nu... vad skönt!

2009-04-30 @ 14:27:01
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0