Sussie´s Saga -

Nytt försök..

Imorse gjorde jag ett nytt försök på denna..

fast nu använde jag mig av mus skuggor.


Började med silk längst in i ögonvrån, till ungefär 2/3 av ögat, den andra /3:e delen fick vara wave och till sist min nya silk. Silk är jag förövrigt besviken på.. värdelöst pigmenterad.. Känns som om mus bara blir sämre och sämre..


Jag har lite bråttom, ska upp med ett till inlägg strax också.. :) Imorgon händer inget alls här.. Först jobb och sen ska jag umgås med min mia :)




känns väldigt tråkigt att göra samma sminkning igen.. sedan jag började med bloggen har jag försökt att undvika att göra likadant 2 ggr, men jag var verkligen otroligt missnöjd med förra. Denna blev snäppet mer som jag hade tänkt mig.

Kommentarer
Postat av: viktoria

vilka otroligt vackra färger! jag älskar dem!

2009-04-24 @ 23:37:52



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0