Sussie´s Saga -

Hej hopp!

Slänger upp 2 sminkningar som jag har gjort under veckan..



En enkel sminkning med en grå skugga och en vit :)



Frillan jag hade till sminkningen ^^







Också en relativt enkel sminkning, gjorde en vanligt lätt sotning och slängde på ett blågrönt pigment



Suddig bild med man ser färgen på eyelinern ganska bra. Otroligt vacker gel eyeliner från mad minerals, peacock tror jag den heter :)




Förlåt för det korta inlägget och min frånvaro här.. MYCKET just nu.. Men nästa vecka har jag bara 3 dagars jobb å 3 dagars skola, lär självklart plugga alla andra dagar och försöka hinna med å vara på bilskolan lite.. men jag ska väll vara en bättre bloggare då iallafall.. ^^

Kommentarer
Postat av: Emma P

Kanonfint, särskilt den sista! Förstår att det är mycket nu, och dte tar ju faktsikt en hel del tid att blogga. Lycka till med allt, och framför allt med körkortet! Jag klarade mitt för en dryg vecka sen lycklig:)

2009-08-31 @ 00:25:21
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså, jag älskar verkligen din blogg. Men jag tycker du är väldigt slarvig med texten. Du berättar väldigt flummig och ibland inte alls, vilka sminkprodukter du använder!"Slänger på en blågrön skugga" - jag vill ju slänga på exakt den skugga som du har!! Och du är superduktig, och jag vill köpa massor med olika mus-ögonskuggor, men jag vet ju inte vad du använder! Frustrerande, när du gör så fina sminkningar, och man vill göra likadant på sig själv!

2009-08-31 @ 12:11:39
Postat av: Fia

Fan vad snyggt! Du är en sån inspiration!

Jag slutar jobba nu, så här ska banne mig bloggas! :D Så slipper du dåliga samvetet, när du inte hinner. Kram!

2009-08-31 @ 12:15:31
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Suss

EmmaP: Ååh grattis gumman!! :D



Anna: Jag vet att denna text var slarvig, bad även om ursäkt för det. Har extremt mycket just nu att ta mig igenom i skolan, är inte van så det tar ju en hel del av min tid.. plus att jag har 3 jobb, 2 hundar, en sambo och vänner å ta hand om också. DÅ får tyvärr bloggen hamna lite i skymundan.. :(



Fia: jaaa mera fia inlägg!! :D

2009-08-31 @ 12:57:52
Postat av: Emma P

Tack:D

Jag tycker inte alls att du ska vara ledsen för att det blir lite slarv ibland Suss! Det ska vara kul att blogga, inte kännas som ett måste. Och även om jag gärna vill veta vad det är för skugga så behöver man ju inte använda samma produkt för att få ett liknande resultat alltid. Dessutom så tycker jag att det känns skönt att se att du tar det lite piano, för då kan jag med göra det ibland:)

2009-08-31 @ 21:16:34
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vilken inspirerande blogg och vad fantastiskt duktig du är på att sminka!

För några år sedan, var jag som du, sjukt intresserad av sminkning, men sedan rann det tyvär ut i sanden av olika anledningar. Nu efter att ha läst din blogg börjar jag få tillbaka suget. Tack! :) Ska helt klart börja följa din blogg!! Kram C!

2009-09-03 @ 16:43:48
URL: http://sessilutt.blogg.se/
Postat av: Suss

EmmaP: tack för att någon förstår mig iaf! :) Och ja, man måste få koppla av lite då och då fakttiskt!



Cecilia: ååh men gud vad roligt! Hoppas ditt intresse hittar tillbaka då! Smink är ju en otroligt rolig hobby! (och dyr :P) Kul att du ska följa :D

2009-09-03 @ 20:33:51
Postat av: Sminkan

Vackert!

2009-09-05 @ 22:23:01
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0