Sussie´s Saga -

Yooo

skamset hej.. är så mycket just nu.. högskolan drar igång på torsdag, stenkör på teorin samt mina jobb plus en icke så trevlig händelse i privatlivet, plus älskade frugans död = bra påbörjan till magsår.. typ.
Aja. Skam den som ger sig!
Om jag bara kan ta mitt körkort försvinner nog mycket av pressen.. jag jobbar på´t!



Här är min sminkning ifrån fredags, var hem till en kär vän å drack vin å åt god mat (hon är kock)
tyckte det borde firas med en färgglad sminkning, tyvärr minns jag inte vad jag använde förutom den gula som heter explore och kommer ifrån makeupstore, men jag slänger upp resten av bilderna iaf!






Kommentarer
Postat av: Josephine- Makeuponista

Så tjusigt, du ser ut som en sjöjungfru! :D Explore är nog den finaste skuggan jag har, tyvärr finns den ju inte kvar.

2009-08-25 @ 09:12:17
URL: http://makeuponista.wordpress.com



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0