Sussie´s Saga -

en till

eftersom jag inte kommer att bjuda på en sminkning imorgon.. eller ja, tekniskt sett så gör jag ju faktiskt det... *sneglar på klockan*.. aja. Tillbaka till saken, så bjuder jag helt enkelt på en nu..

det är också alla hjärtans dag nu, men jag älskar mina vänner och nära och kära lika myciket varje dag året om. Därimot byter jag och D presenter.. inte för att vi kommer hinna ses men ändå.. jag gillar presenter. hehe :p



det var någon som sa att jag alltid sminkar mig likadant och bara byter ut färgerna..
jag uppfattar det inte så men så jag tänkte att då får jag väll variera mig jättestort istället



Och det är dåliga bilder som sagt för att solen has left the building..

Nu ska jag leka lite med min nya eyeliner från MAD och se om jag gillar den
isåfall får jag väll lägga en till beställning. hehe :p

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0