Sussie´s Saga -

Gula ögon

Sedan sminkan hade sin temavecka så såg jag ju faktiskt, inte bara på mig själv utan alla andra där ute att gult är ju JÄTTEfint att bära! kunde aldrig ha trott det..

men jag hade väldigt lite tid på mig så denna slängde jag ihop på.. 2 minuter eller mindre.. :p

använde mermaid längst in mot ögonvrån sedan lemon på yttredelen samt in i globlinjen och uppåt :)



Jag har en till bild men nu har ladda upp bild systemet krachat.. vad ovanligt va?
Jävla blogg.se..




Aja.. slänger in den andra bilden sen.



Kommentarer
Postat av: Sminkan

Gult är så mycket snyggare än man kan tro. Och se vad blå dina ögon blev!

2009-02-12 @ 15:54:11
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0