Sussie´s Saga -

Kat Von D

ja, här kommer min tolkning av Kat´s sminkning :)
Först en bild på henne



Detta är väll ungefär hennes signaturlook med eyelinern på sidan och det sotade svarta som ramar in hennes ögon.

Jag använde mig av jubilee och satin från MUS
min gel eyeliner från MAD och min mascara från mary kay



Jag la satin föst över och under ögat eftersom det svarta skulle vara suddat, tycker det blir svårt att lägga highighter efter det.



jag har även kajal under ögat för å få mer svärta



I övrigt blev jag jävigt nöjd med denna sminkning och ska lätt använda den en krogkväll
utan stjärnorna dock :P har aldrig tänkt på att dra eyelinern på det sättet men jag
tycker att det gav en jävligt fin effekt :) Sen måste jag köpa en eyeliner pensel
ni anar inte hur svårt det är att få till med min avdankade läppenna :p



haha. jag försökte se arg ut. Gick jusådär. :p
På läpparna sitter mineralet OUCH! från pure lux
och ovanpå ett genomskinligt läppglans



jag vet att Kat´s stjärnor är tatuerade men tyckte in att sminkningen skulle vli fullbordad utan dem :P



Och med den bilden så avslutar jag nu detta inlägg. Hoppas ni gillar det!

Kommentarer
Postat av: MissPurple

Assnyggt verkligen! Tycker att Kat sminkar sig grymt snyggt och ditt var inte sämre precis. Måste prova detta någon dag, det lär ju inte bli så snyggt som din variant, men prova kan man alltid göra. =)

2009-02-18 @ 19:33:36
URL: http://misspurple.blogg.se/
Postat av: David

Riktigt snygg bejb. Massa duktig är du :) Skulle dock vara spännande att se vad alla bingotanterna skulle säga om du kom så där till jobbet :D

2009-02-18 @ 23:19:23
Postat av: Mikaela

Det hade varit coolt om du hade gjort någon Amy Lee inspirerad sminkning ;)

2009-02-19 @ 00:36:42
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Fia

Love! Du är så kreativ! Kan du inte göra något tema? Typ tolka fräsiga kändisar?

I så fall röstar jag för!

Vad duktig du är på att göra stjärnor på fri hand, förresten.

2009-02-19 @ 16:23:22
Postat av: Sminkan

Riktigt läckert!

2009-02-19 @ 16:55:17
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: suss

Fia: Tack! Mjo det var första gången jag gjorde stjärnor.. jävla pillgöra :p



misspurple: Tack du! :)



David: jasså äntligen kommenterar du? :P tack älskling



Mikaela: vi får väll se vad framtiden har för planer ;)



sminkan: Tack söta du!

2009-02-19 @ 18:08:55
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Emma P

Men hallå vad grymt! Den här looken var verkligen ashäftig, och du fixade den verkligen perfekt! Underbart ögosnmink, eyeliner är ju bara så skarp, och stjärnorna blev verkligen dösnygga!

2009-02-23 @ 00:01:47
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0