Sussie´s Saga -

Klädkammaren

Är nu klaaaar :)
nu ska jag bara bygga sminkhörnan sen äre helt färdigt! Gud vad skönt det är att ha fått det gjort.
i övrigt är jag sjukt sugen på att ta en öl ikväll.. men jag borde verkligen inte pga cambridge..
Men vi får se :p

Här är iaf lite före och efter bilder :)

FÖRE


Tråkigt vit och fläckiga väggar


Där garderoben stått hade dom inte målat :P


EFTER


rosa väggar :P


shoes shoes shoes


ännu mera skoor :P

och sen fick jag in alltihopa igen.. puff

Nu syns inte färgen så bra men det får ni leva med :p



sen rä det någon idiot som roar sig med att sitta och kommentera, vet du att man ser IP?
nu ska jag jobba :)




Kommentarer
Postat av: Elin W

Svar: Okej. :) Hur mycket ligger hyrorna på där?

2009-02-07 @ 00:10:08
URL: http://tomoholic.blogg.se/
Postat av: Elin W

Jaså, men det var ju inte alls farligt! :) Det är ju ungefär vad en tvåa går på i plåthusen ju.

2009-02-07 @ 13:35:32
URL: http://tomoholic.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0