Sussie´s Saga -

Mac - Hello kitty

Jag är så sur på alla som har äran att bo i samma stad som en MAC butik. Hell, ja skulle nöja mig om åhlens hade en disk. Om jag bodde nära en butik skulle jag springa och köpa: (egentligen mycket mer men detta skulle min budget tillåta)



MAC Glitter in Reflects  -  Very Pink



Pigment  -  deep blue green



paletten to dolly



glittereyeliner  - kitty power

(ja fia detta är en pik ;) )



Sen skulle jag inte bli ledsen över att ha den yyyyyberunderbara dockan..


Penselhållaren hade varit najs men den har bara plats för tre..
men denna fickspegel hade inte suttit fel!



Nu har jag börjat må illa igen så jag ska försöka sova.. g-night!




Kommentarer
Postat av: Fia

Pik uppfattad ;D

Men då ser jag till att vidarebefordra detta till min vän. Jag kan smsa mitt kontonr, så se till att sätta in pengar, för jag antar att vår beställning är lite i överkant för min väns möjlighet att lägga ut ;)?

2009-02-27 @ 09:09:51
Postat av: Suss

haha den gör nog det! Fy på oss.. ska försöka räkna ut vad det blir då.. har bara uppgifter i dollar.. :)

2009-02-27 @ 12:36:33
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Suss

ujuj.. uträknat å klart.. hehe..

2009-02-27 @ 13:14:51
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0