Sussie´s Saga -

Min rougepalett

hade också kommit idag.. Men den hade åkt fast i tullen.. Men nu har jag den iaf!
Försökte ta bilder på vad den gör men ljuset sög. måste nog börja med att bara sminka mig när solen är uppe :P



Här har vi paletten iallfall! Och rolig var den att leka med, och färgerna är jättestora så det lär ju räcka i en evighet.
klickade även hem en rougeborste från coastal



Och här har vi före och efter bilder..

Före

mwaah den osminkade sanningen.. :P


efter: (även cover all mix under ögon och på ögonlock)



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kan tänka mig att allt smink kostar en hel del?

2009-02-16 @ 22:36:11
Postat av: Celina

Hejsan! Idag är det slutspurt på glamours bloggtävling som jag deltar i, och det skulle vara guld värt om du ville hjälpa mig att vinna! Allt du behöver göra är att trycka på länken nedan, scrolla ner på sidan och rösta på "Starbucks" vilket är jag då. Vore supersupergulligt!



http://www.glamour.se/bloggduellen



Ha en bra dag! /Starbucks

2009-02-17 @ 07:02:09
URL: http://starbucks.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Misstänkte det, jag skule nog inte ha råd iaf, kanske om jag inte drack så hemskt! :D

2009-02-17 @ 10:55:26



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0